.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ ارتفاعات دیدنی ماسال گیلان
ماسال یکی از زیباترین شهرهای شمالی است که در استان گیلان واقع شده و شاید از چشم بسیاری از گردشگران به دور مانده باشد. این شهر در بین کوه‌ها واقع شده و همین موضوع سبب منحصر به فرد بودن آن شده است. (ادامه)
عکس/ ارتفاعات برفی ماسال
قابی زمستانی از طبیعت برفی در ارتفاعات ماسال استان گیلان را می‌بینید. این شهر به علت آب و هوای مطلوب و قدمتی که دارد از جاذبه‌های گردشگری این منطقه به حساب می‌آید.(ادامه)
عکس/ تکه‌ای از بهشت در گیلان
تصویری زیبا از ارتفاعات منطقه ماسال که در استان گیلان قرار دارد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت. آخرین وضعیت وقوع سیلاب در شمال کشور
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت.(ادامه)
ییلاقات ماسال در ارتفاعات ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ متری گیلان قرار دارند. برای رفتن به این ییلاقات منحصر به فرد باید حدود ۲۵ کیلومتر در میان کوه‌های سرسبز و مه‌آلود و دره‌های زیبا پیش بروید تا به اولین ییلاق در ارتفاعات، به نام "اولسبلانگاه" برسید. این ییلاق یکی از شناخته شده ترین ییلاقات "ماسال" است که بر خلاف دیگر ییلاقات، تقریبا در تمام طول سال پذیرای مسافرین است. بعد از "اولسبلانگاه" با ییلاقات دیگری همچون "خریدول"، "سویه چاله"، "شنبه ‌راه"، "خال اسپیت" و ... روبرو خواهید شد که دیدار از هر کدام از آنان، با توجه به زیبایی‌های بکرشان، می‌تواند تجربه‌ای دل‌انگیز برایتان رقم بزند. ماسال؛ بهشتی در میان ابرها(خبر)
ییلاقات ماسال در ارتفاعات ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ متری گیلان قرار دارند. برای رفتن به این ییلاقات منحصر به فرد باید حدود ۲۵ کیلومتر در میان کوه‌های سرسبز و مه‌آلود و دره‌های زیبا پیش بروید تا به اولین ییلاق در ارتفاعات، به نام "اولسبلانگاه" برسید. این ییلاق یکی از شناخته شده ترین ییلاقات "ماسال" است که بر خلاف دیگر ییلاقات، تقریبا در تمام طول سال پذیرای مسافرین است. بعد از "اولسبلانگاه" با ییلاقات دیگری همچون "خریدول"، "سویه چاله"، "شنبه ‌راه"، "خال اسپیت" و ... روبرو خواهید شد که دیدار از هر کدام از آنان، با توجه به زیبایی‌های بکرشان، می‌تواند تجربه‌ای دل‌انگیز برایتان رقم بزند.(ادامه)
عکس/ طبیعت رویایی ارتفاعات گیلان
ییلاق‌های تالش ؛ ماسوله جنوبی‌ترین ییلاق تالش و پس از آن ییلاق‌های ماسال واولَسِبِلانگاه قرار دارند. ییلاق سوباتان وییلاق شکردشت در مرکز کوههای تالش واقع است.(ادامه)
تصاویر/ طبیعت بهاری ارتفاعات شهر ماسال
طبیعت بهاری ارتفاعات شهر ماسال گیلان(ادامه)
برف‌روبی، یک‌میلیون‌تومان !
(ادامه)
آغاز یادواره شهید میرزا کوچک خان جنگلی
(ادامه)
تصاوير / زندگی در ارتفاعات ماسال
(ادامه)
غار آویشو کجاست؟
(ادامه)
تصاوير / طبیعت ارتفاعات ماسال در گیلان
(ادامه)
حوزه آبخیز ماسوله در مسیر فرسایش
(ادامه)
۳ فرهنگ در این شهر در هم تنیده شده‌اند؛ گیلکی، آذری و تالشی و حتی بسیاری اوقات فرهنگ آذری آن قدر در این منطقه از گیلان غلبه دارد که باورش برایت کمی مشکل می‌شود و از خودت می‌پرسی که اینجا هنوز گیلان است؟ اما نم شالیزارها و بوی دریا برایت یادآوری می‌کند اینجا هنوز گیلان است و ... آستارا ،آسمان بام‌های سفالین ایران
۳ فرهنگ در این شهر در هم تنیده شده‌اند؛ گیلکی، آذری و تالشی و حتی بسیاری اوقات فرهنگ آذری آن قدر در این منطقه از گیلان غلبه دارد که باورش برایت کمی مشکل می‌شود و از خودت می‌پرسی که اینجا هنوز گیلان است؟ اما نم شالیزارها و بوی دریا برایت یادآوری می‌کند اینجا هنوز گیلان است و ...(ادامه)
ماسال؛ بهشت گم شده گیلان
(ادامه)
خطرانقرانض پرنده زودانس تالاب‌هاي گيلان
(ادامه)
گوزن مينياتوري گيلان در معرض انقراض
(ادامه)
ماسوله سفيدپوش شد
(ادامه)
در اين سفر تمام مسير ساحل جنوبي درياي مازندران را طي مي‌كنيد و از اقليم متنوع مسير لذت خواهيد برد و با مفهوم جنگل‌هاي هيركاني آشنا مي‌شويد.اين جنگل‌ها از منحصر به فردترين انواع جنگل‌ها در دنيا هستند كه همچون نوار سبزي بر شيب‌هاي شمالي ... پيشنهاد سفر نوروزي؛ همدم با جنگل، همنوا با دريا
در اين سفر تمام مسير ساحل جنوبي درياي مازندران را طي مي‌كنيد و از اقليم متنوع مسير لذت خواهيد برد و با مفهوم جنگل‌هاي هيركاني آشنا مي‌شويد.اين جنگل‌ها از منحصر به فردترين انواع جنگل‌ها در دنيا هستند كه همچون نوار سبزي بر شيب‌هاي شمالي ...(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.